Δ.Ρ.Α. παρόν & προοπτικές - (Παρασκευή 2 Ιουνίου 2017) |
Από το ζοφερό κλίμα του τόπου δύσκολα θα ξέφευγε οτιδήποτε. Μέσα σε αυτή τεράστια αγκύλη δεν θα μπορούσε να λείπει ούτε το ράλυ Ακρόπολις, που βιώνει την δική του κρίση. Από την επόμενη χρονιά, και με αρκετές θυσίες, ρίσκα και τολμηρές πρακτικές, κατάφερε να κρατηθεί στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Για κάποιους αυτό είναι αποτυχία. Για άλλους κατόρθωμα. Για μερικούς, η επιθυμία να επιστρέψει στο WRC είναι μεγαλοϊδεατισμός. Για άλλους αναγκαιότητα. Ξεπερνώντας το ερώτημα: «ποιο WRC;» που ποτέ δεν θα είναι ανεπίκαιρο, ειδικά για τους γνωρίζοντες στοιχειώδη ιστορικά στοιχεία και προχωρώντας με βήματα περισσότερο επιχειρηματικά και λιγότερο νοσταλγικά, ο τρόπος να επανέλθει Ελληνικός αγώνας στο καλεντάρι του Παγκοσμίου είναι ένας. Το χρώμα του χρήματος. Η F.I.A. και ο προμότερ θέλουν κάποιο μισό εκατομμύριο γιούρος για να τον ανεβάσουν στο πάνω ράφι. Απέναντί του, θα βρεθεί η γείτων Τουρκία και η αχανής Κίνα. Για την γείτονα χώρα, που το καλοκαιράκι ο Σουλτάνος μπορεί να στήσει κανά πραξικόπημα ακόμα για να εκκαθαρίσει το υπόλοιπο του στρατού που δεν πρόκαμε από το περσινό «κίνημα», που θέλει να επαναφέρει την θανατική ποινή, δεν είναι πολύ πρόθυμοι οι της F.I.A. Στην Κίνα, αυτό το εξοντωτικό για την οικονομία, υβρίδιο του κομμουνιστικού καπιταλισμού, όπου ακόμα εκτελούν μαζικά εξ επαφής με μια σφαίρα στον κρόταφο, το έχουν δοκιμάσει και δεν προχωρά. Ελλαδάρα λοιπόν που κατέχει τις τεχνογνωσίες, που έχει το το βάθος, αλλά δεν έχει μία. Στην Κύπρο π.χ. ο οργανισμός Τουρισμού προσέφερε 300.000 €, συν τα έξοδα μετάβασης των αυτοκινήτων από την Ιταλία, συν τα έξοδα του ελικοπτέρου. |