Επτά εικόνες για τον Νίκο Ζουμπρούλη – (Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2018) PDF Print E-mail

Εγκατέλειψε τα εγκόσμια στις 27 Δεκεμβρίου του 2017, ο Νίκος Ζουμπρούλης.

Φυσιογνωμία ευγενική και εκπρόσωπος σεβαστός  της δεύτερης μεταπολεμικής γενιάς του ελληνικού μότορσπορ.

Ηλεκτρολόγος αυτοκινήτων, κατ’ αρχάς, στο επάγγελμα, οι παλαιότεροι θα θυμούνται στο κατάστημά του, στην διασταύρωση της λεωφ. Β. Γεωργίου με την οδό Αρχελάου με την στο Παγκράτι.

Τίμησε τόσο τη θέση του οδηγού όσο και εκείνη του συνοδηγού δίπλα σε μερικά από τα πιο διαλεκτά ονόματα της εποχής του.

Αριστερά, τον βλέπουμε το Σάββατο 2 του Οκτωβρίου του ’71, στις δοκιμές κατάταξης του αγώνα ταχύτητας στην πόλη της Ρόδου.

Στην ανάβαση προφήτη Ηλία που είχε ολοκληρωθεί πριν λίγες ώρες εκείνη την μέρα, είχε τερματίσει πέμπτος πίσω από το άλλο ΤΤ του Φίλιππου Αντωνιάδη.

Ας τον μνημονεύσουμε με έξι εικόνες ακόμα, από εκείνη την τόσο διαφορετική εποχή.

 

 

 

Κυριακή 19 Νοεμβρίου 1967. Βόλος. Τερματισμός Φθινοπωρινού ράλυ. Μπροστά στη λευκή Giulia - Fachetti, συνοδηγός του Γιάννη «Μαύρου» Μεϊμαρίδη τερμάτισαν στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης. Ήταν η καλύτερη, μέχρι τότε, θέση του οδηγού σε ράλυ. Συμπαραστάτες τους οι μηχανικοί προεξάρχντος του Χρήστου Βαλασόπουλου (πρώτος από αριστερά), που αργότερα θα γίνει ευρύτερα γνωστός ως «Μπούμπης».

 

Μάιος 1968. ΙΣΤ’ Δ.Ρ.Α. Συνοδηγός του Σωτήρη «Είπωρχ» Σοφιανόπουλου. Τεχνικά προβλήματα και ατυχίες θα τους κρατήσουν μακριά από την Διο. Αρεοπαγίτου.

 


Μάρτιος ’69. Δαφνί. Τερματισμός Εαρινού ράλυ. Όχι μόνο κέρδισαν, αλλά έφεραν, δίκην τροπαίου, ως τον τερματισμό κι ένα μικρό λαγό που συνέλαβαν κάπου στην Εύβοια. Ο λόγος για τους  Σωτήρη «Είπωρχ» Σοφιανόπουλο  και Νίκο Ζουμπρούλη που συμμετείχαν με B.M.W.

 


Στρατιωτικό αεροδρόμιο Δεκελείας, 19 Οκτωβρίου 1969. Λίγα λεπτά πριν την εκκίνηση του τελευταίου τρίωρου τρίωρου Τατοίου εκείνης της δεκαετίας. Υπερασπίστηκε άριστα τα χρώματα των Ν.S.U., τερματίζοντας στην τρίτη θέση γενικής και πρώτος κλάσεως.

 


Ιούνιος 1971. Κέρκυρα. Ο Τερμάτισε τον 90λεπτο αγώνα ταχύτητας στο νησί των Φαιάκων στην 7η θέση της γενικής, μπροστά από όλα τα υπόλοιπα N.S.U. Η εικόνα, στην δεξιά πριν τα βενζινάδικα, είναι από τις δοκιμές κατάταξης το Σαββάτο 27 Ιουνίου.

 


Τατόι, 14 Νοεμβρίου 1971. Δεν κατάφερε να αντικρίσει την καρώ σημαία, σε εκείνο το τρίωρο. Στην εικόνα με σπασμένο παρ – μπριζ, και το λάστιχο να έχει τάσεις απόσχισης, στην έξοδο από το νότιο πέταλο, με τον κόσμο να έχει κατακλύσει όλο το τόξο της στροφής, μέχρι τα υπόστεγα, πράγμα πρωτοφανές. Υπήρξαν, από πλευράς διοργανωτών και σκέψεις αναβολής της εκκίνησης, αν οι θεατές δεν επέστρεφαν στον προκαθορισμένο για αυτούς χώρο.

 


Από το περιοδικό «Βολάν», τεύχος 148 - 149, (Ιανουαρίου - Φεβρουαρίου 1967).