Acropolis rally 2011.Τα αναμενόμενα. (17.03.2011) Print

Απολύτως αναμενόμενα τα πρώτα δείγματα γραφής των διοργανωτών του «Ακρόπολις». Πλήρως ευθυγραμμισμένο με το πνεύμα της εποχής, παραδομένο στις επιθυμίες των καινούργιων διαχειριστών, με τα λαμπερά περιτυλίγματα της φιλοξενίας σε έναν (sic) «υπερσύγχρονο χώρο».

Ο πρόεδρος της πρώην διοργανώτριας Λέσχης, συντροφιά με τους νέους συντελεστές, καθότι οι παλαιότεροι αποπέμφθηκαν κατόπιν της αποψιλώσεως, άνοιξε χθες την αυλαία της νέας εποχής.

Έχουμε λοιπόν, με τη βοήθεια της τεχνολογίας αυτό το θαύμα της διαδραστικής άμεσης δημοκρατίας, το motto του αγώνα, καθότι ένα σοβαρό, σύγχρονο συμβάν (event), δεν κυκλοφορεί, δεν πωλείται χωρίς σύντομο σύνθημα (motto)

Το «Ακρόπολις» είναι πλέον το «ράλυ των Θεών». Αυτή ήταν η επιλογή του κοινού, ανάμεσα σε 13 προτάσεις στις οποίες οι 6 περιείχαν, στα αγγλικά βεβαίως,  το ουσιαστικό θεός. Ψήφισαν 1.872 άτομα. Σχεδόν οι μισοί προτίμησαν το rally of Gods. Δεν διευκρινίστηκε αν η αναφορά γίνεται για τους συμμετέχοντες ή για το δωδεκάθεο.

 

Στη συνέχεια, οι διοργανωτές χρησιμοποιώντας τα σύγχρονα εργαλεία των ενεργειών πώλησης αγαθών (marketing), πραγματοποίησαν έρευνα για το κοινό που ενδιαφέρεται για το ράλλυ Ακρόπολις. Μας ανακοίνωσαν ότι στην πλειοψηφία τους, είναι Άνδρες, ηλικίας 25-44 ετών, ανώτερου - ανώτατου μορφωτικού επιπέδου και απασχολούμενοι στον Ιδιωτικό τομέα ή είναι αυτοαπασχολούμενοι.

 

Πέραν τούτου όμως, υπάρχουν και άλλα ενδιαφέροντα αποτελέσματα της έρευνας όπως π.χ. η ερώτηση:

- Πώς παρακολουθείς το Ράλλυ Ακρόπολις; Που έλαβε την απάντηση σε ποσοστό 58,8%, Επισκέπτομαι τον Αγώνα. Μάθαμε λοιπόν πως ούτε 6 στους 10 που ενδιαφέρονται για τον αγώνα δεν τον παρακολουθούν, ενώ στο ερώτημα:

- Γιατί δεν παρακολουθείς το Ράλλυ Ακρόπολις; απάντησαν σε ποσοστό 64,2% : Διότι δεν Προβάλλεται αρκετά στην TV.

Αυτό είναι το νέο κοινό, αμιγώς τηλεοπτικό.

Το σύνολο εκείνων που ασχολήθηκαν να απαντήσουν ήταν 1.498 άνθρωποι, ένα εξαιρετικά μικρό δείγμα, ενώ η ψηφοφορία ξεκίνησε στις 16 Δεκεμβρίου του '10 και ολοκληρώθηκε την 3η Μαρτίου του 11, διήρκησε δηλαδή το διόλου ευκαταφρόνητο χρονικό διάστημα των 77 ημερών.

Απ’ ότι έδειξε η συνέχεια της έρευνας ήταν και αντίστοιχα ρηχό, με περιορισμένη μνήμη και λίγες εικόνες, διότι πως αλλιώς να δικαιολογηθούν τα αποτελέσματα στο Hall of Fame; (χρειαζόταν άραγε πολύ φαντασία ώστε να αποκληθεί Πάνθεον; ) Για να μην κατηγορηθεί αδίκως όμως το εκλογικό σώμα, οι επιλογές ήταν εξ ίσου περιορισμένες. Επεξηγήσεις:

Είναι θλιβερό στην κατηγορία «Καλύτερος Έλληνας οδηγός» ο Γ. Μοσχούς να βρίσκεται πίσω από τον Λ. Αθανάσουλα. Το γεγονός ότι ο Λάμπρος είναι τούτη τη στιγμή ίσως ο καλύτερος έλληνας οδηγός ράλλυ, δεν έχει να κάνει τίποτα με την παρουσία του στο «Ακρόπολις» που προφανώς δεν συγκρίνεται (ακόμα ...και πιθανότατα ποτέ) με εκείνη του Γιώργου.

Για τη θέση του «Σιρόκο» πίσω από Αθανάσουλα, Βωβό & «Στρατισίνο» τι να γραφτεί; Γενικά και αόριστα ότι και παραπάνω: περιορισμένη μνήμη από ένα ρηχό και ελάχιστο δείγμα εκλογικού σώματος.

Για την απουσία των Νίκι Φιλίνη και Γιώργου Ραπτόπουλου από τις επιλογές όμως, το σφάλμα είναι μεγαλύτερο και χρεώνεται στους συστήσαντες την έρευνα, οι οποίοι ως απεδείχθη υποφέρουν από τα ίδια συμπτώματα.

Απολύτως αποκαλυπτικό για το που οδεύει το θέμα είναι και η ανακήρυξη της υπερειδικής στο Ο.Α.Κ.Α. το 2005, ως κορυφαία στιγμή του αγώνα.

Μάλιστα. Ένα συμβάν πάνω στην άσφαλτο ενός διαμορφωμένου σταδίου, ενώπιον πλήθους κόσμου, μια εκδήλωση κοσμική, με παρουσιαστή και τηλεοπτική κάλυψη, το εκλογικό σώμα την ανέδειξε ως κορυφαία στιγμή του ράλλυ "Ακρόπολις".

Είναι θλιβερά απαράδεκτο.

Για το γεγονός ότι δεν ανακοινώθηκαν ψήφοι αλλά ποσοστά, η αιτία δεν μπορεί παρά να είναι μία. Ότι οι 1.498 που ψήφισαν, αν υποτεθεί ότι όλοι τους κάλυψαν όλες τις κατηγορίες, είναι ένας τόσο μικρός αριθμός που αποτελεί χτύπημα στην αξιοπιστία της διαδικασίας. Έγινε η αναγωγή επί τοις εκατό, και το θέμα κρύφτηκε.

Στήθηκε έτσι το κατάστημα, όμορφα, σύγχρονα, επαγγελματικά. Ανακοίνωσε πάραυτα και τις τιμές της φιλοξενίας. Από 95 €, έως 4.500 €, με όλα τα κομφόρ. Στην Ελλάδα του μνημονίου και των επιμηκύνσεων, ήρθαν να πουλήσουν μια υπηρεσία που μέχρι πριν λίγο ήταν δωρεάν. Pas mal! Θα έχει κάτι πάρα πάνω από κοινωνικό ενδιαφέρον, αν οι διαχειριστές μας ανακοινώσουν ότι οικονομικά πήγαν καλά.

Τι έχει γίνει σαφές ως εδώ;

Ότι το ράλλυ Ακρόπολις επιχειρεί να αλλάξει την ταυτότητα του ώστε να επιζήσει. Ανήμπορη να αναλάβει αυτή την κίνηση η Λέσχη παρέδωσε το δακτυλίδι στον ιδιωτικό τομέα, ο οποίος με τη σειρά του «σήκωσε τα μανίκια» και βγήκε να το πουλήσει. Ελπίζει σε τριετή, συνεχή παρουσία στο καλεντάρι ώστε να μην γράψει κόκκινα, και χρησιμοποιεί κάθε δυνατό μέσο για να πετύχει.

Όσοι έχουν όλη την εικόνα και γνώσεις δυσκολεύονται να δουν κάτι άλλο.

Όλοι όσοι έχουν άμεσα συμφέροντα βλέπουν τη δουλειά, ενώ εκείνοι που αποτελούν το τηλεοπτικό κοινό θα δουν ότι τους προσφερθεί.