Τα ταξίδια, αποτελούν πια κάτι ανάμεσα σε ανάγκη και ένα είδος απόδειξης ευμάρειας.

Κάτι σαν δήλωση ευζωίας και επιτυχίας. Τουλάχιστον έτσι αντιμετωπίζεται στη δύση, όπου μεγάλα ταξιδιωτικά γραφεία μετακινούν, δίκην εμπορεύματος, πλήθη κόσμου.

Ωστόσο, αυτή η πραγματικότητα, δεν αποτελεί και τον μοναδικό τρόπο προσέγγισης σε ότι αφορά τα ταξίδια. Υπάρχουν και άλλες οπτικές.

 


 



Cartolina da Milano* – (Σαββάτο 24 Ιουνίου 2017) PDF Print E-mail

*κάρτα από το Μιλάνο

Ήταν κάποια 17 χρόνια που είχα να περπατήσω στο ιστορικό κέντρο του Μιλάνου, στην Piazza del Duomo. Τρίτη 20 Ιουνίου, με 30-τόσους βαθμούς Κελσίου. Στίφη από Ασιάτες τουρίστες που σχεδόν έτρεχαν για να πάρουν όσες περισσότερες δόσεις Ιταλικότητας προλάβαιναν, στις μικρές μονάδες  χρόνου που είχαν διαθέσιμες. Eκατοντάδες συσκευές, που τις αποκαλούν κινητά,  σηκώνονταν στον αέρα για να συλλάβουν αντίστοιχες selfie.



Δίπλα, η Galleria Vittorio Emanuele II, το πρώτο, ίσως, εμπορικό κέντρο του κόσμου, κατασκευασμένο πριν από 150 χρόνια. Στην καρδιά του, στο εμπορικότερο σημείο του, εκεί που κάποτε φιλοξενούσε ένα βιβλιοπωλέιο, με κάθε έντυπο που εξέδιδε η Hachette Rizzoli, έχει αντικατασταθεί από ένα ακόμα κατάστημα Prada. Όπως και διαγώνια απέναντι. Τι πιο άμεσο συμπέρασμα από την κυριαρχία της φιλάρεσκης κοσμικότητας πάνω στην ανά-γνωση;

Read more...
 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>

Page 2 of 12