Εικόνες, ιστορίες, κομμάτια από το παρελθόν, πασπαλισμένα με την χρυσόσκονη άλλων εποχών.

Μαζι με απόψεις και σχόλια για το τι και πως έγινε. Για το τι γεννήθηκε και το πως χάθηκε.

Για το πως έσβησε αυτό η ιστορία με το όνομα Διεθνές ράλυ Ακρόπολις.



Αφιέρωμα Δ.Ρ.Α. (4/12): Δίχρονες επιτυχίες – (Κυριακή 19 Μαίου 2019) PDF Print E-mail

Εκεί που στο Δ.Ρ.Α. κυριαρχούσαν εξωτικά αυτοκίνητα με πολλά κυβικά, όπως η Merc Gullwing τo ’56, ή η Ferrari 250 GT τo ’57, και γιατί όχι η Aurellia GT τo ’58, την επόμενη χρονιά,  στο Ζ’ Δ.Ρ.Α. το ’59, λιγότερα από χίλια ταπεινά δίχρονα κυβικά ήταν αρκετά. Δράστης ο Γερμανός Wolfang Levy ο οποίος μάλιστα άφησε στη δεύτερη θέση την Porsche του συμπατριώτη του H. Walter.

Αριστερά ο Wolfgang Levy, στον τερματισμό στην Διον. Αρεοπαγίτου τον Μάιο του ’59, έτοιμος να εκτελέσει την δεξιοτεχνία που περιλάμβανε τότε το πρόγραμμα. Δεξιά ο Νίκι Φιλίνης στο Τατόι.

Δεν ήταν μόνον η ισχύς που χρειαζόταν. Σε αγώνες όπως τα Δ.Ρ.Α. εκείνης της εποχής η αντοχή ήταν εξίσου απαραίτητη. Κάπως έτσι έχτισαν μια σπουδαία παράδοση στην πατρίδα μας τα D.K.W. Δεν ήταν μόνον η νίκη του Levy αλλά και τα άριστα αποτελέσματα του Νίκι Φιλίνη. Τέταρτος το ’55, δεύτερος το ’56, τρίτος το ’57, έβδομος το ’58, τρίτος το ’59, πάντα με δίχρονο χιλιάρι D.Κ.W.

Read more...
 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 Next > End >>

Page 2 of 6