Εικόνες, ιστορίες, κομμάτια από το παρελθόν, πασπαλισμένα με την χρυσόσκονη άλλων εποχών.

Μαζι με απόψεις και σχόλια για το τι και πως έγινε. Για το τι γεννήθηκε και το πως χάθηκε.

Για το πως έσβησε αυτή η ιστορία με το όνομα Διεθνές ράλυ Ακρόπολις.



Περί δύο ερμηνειών - (Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2021) PDF Print E-mail

Το Δ.Ρ.Α. ξεκίνησε την πορεία του το 1953. Στα 69 χρόνια της ύπαρξής του, φέτος στην 65η διοργάνωση, ήταν η πρώτη φορά που το ελληνικό κράτος αγόρασε την παρουσία του στο παγκόσμιο θεσμό. Ήταν επίσης η πρώτη φορά που προβλήθηκε τόσο πολύ, που διαφημίστηκε, που υποστηρίχτηκε με τόσο σθένος από τους κρατικούς φορείς, οι οποίοι συνήθως το αγνοούσαν.

Επί τούτων υφίστανται δυο ερμηνείες.

Στην εικόνα, πάνω, από το 27ο, οι «Σιρόκο» - Μακρυνός με τη «Μπουμπού». Μάιος του 1980, στο Πελοποννησιακό κομμάτι και στο δρόμο για τον όγδοο και τελευταίο τερματισμό σε Δ.Ρ.Α. από τα 11 που συμμετείχε ο οδηγός. Συνοπτικά ακολουθούν οι θέσεις που κατέλαβε στην γενική κατάταξη, στην παρένθεση οι θέσεις του ανάμεσα στις ελληνικές συμμετοχές και τέλος το όχημα. 1969 6ος/(2ος) Κadett, 1970 7ος/(1ος) Κadett, 1972 8ος/(1ος) A110,  1975 2ος/(1ος) A110, 1976 2ος/(1ος) A 110, 1977 5ος/(1ος) 160J, 1978 6ος/(1ος) Stratos, 1980 9ος/(1ος) Stratos. Το 1971 (από καδένα εκκεντροφόρου) και το 1973 (από κιβώτιο ταχυτήτων) είχε εγκαταλείψει με την Α110 και το 1979  (από πλήμνη) με την Stratos.

Read more...
 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 Next > End >>

Page 1 of 7