Κάποιες φορές είναι προσωπικές, ιστορίες. Κάποιες άλλες είναι κάτι οικουμενικότερο, γνωστότερο.
Στην πλοκή όμως υπάρχει πάντα ένα τετράτροχο ή και περισσότερα.
Ο ρόλος τους δεν είναι ούτε αμελητέος, ούτε άψυχος.
Λειτουργεί σαν δομικό στοιχείο, συμμετέχοντας και όχι διακοσμώντας, γεννώντας συναισθήματα, παρέχοντας ερείσματα.

 



2CV - (Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017) PDF Print E-mail

Αν το C3 θεωρηθεί απόγονος του  2CV, είναι περίπου βέβαιο ότι δεν θα καταφέρει να αγγίξει το στίγμα του προγόνου του. Όχι ότι δεν αποτελεί μια πλήρη, μια άρτια πρόταση, αλλά διότι σε μια τόσο πλούσια παγκόσμια παραγωγή είναι σχεδόν αδύνατον πια, κάποιο αυτοκίνητο να γίνει σύμβολο. Είναι και θέμα εποχής.

Στο μεσοπόλεμο, ο ιδρυτής Andre Citroen,  πέμπτος γιος του Ολλανδοεβραίου εμπόρου διαμαντιών Levie Citroen (ο οποίος αυτοκτόνησε όταν ο Andres ήταν πέντε ετών), και της πολωνοεβραίας Amelia Kleinman, βίωσε μια μετεωρική άνοδο και μια αντίστοιχη πτώση. Γύρισε την παραγωγή του εργοστασίου από πολεμικό υλικό, σε αυτοκίνητα.

Εμπνευσμένος μηχανικός, ριψοκίνδυνος επιχειρηματίας αλλά και αθεράπευτος τζογαδόρος. Έτσι τον Δεκέμβρη του '34 η εταιρεία πέρασε στα χέρια του βασικού πιστωτή της. Της Michelin. Επτά μήνες αργότερα o Andres εγκατέλειπε τα εγκόσμια χτυπημένος από καρκίνο του στομάχου. Κι' αν η μεγάλη προπολεμική επιτυχία της Citroen ήταν η Traction Avant, η πρώτη μεταπολεμική ήταν το 2CV. Όλα όμως είχαν ξεκινήσει πριν αιματοκυλίσει το σύμπαν το παλικαράκι με το μουστάκι.

Read more...
 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 Next > End >>

Page 4 of 6