Οι αγώνες με μηχανοκίνητα μέσα, δεν κρύβουν τη φυσική τους βία. Σε συνδυασμό με την προβολή και τη λαμπρότητα που ακτινοβολούν, έχουν δημιουργήσει ένα ισχυρό παγκόσμιο σύστημα.
Για όσους τους αντιμετωπίζουν διαφορετικά, αυτή η ενότητα μπορεί να έχει ενδιαφέρον.



Η ιστορία των τρίωρων αγώνων του Τατοίου - (Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016) PDF Print E-mail

To στρατιωτικό αεροδρόμιο της Δεκέλειας, το Τατόι, κατά το κοινώς λεγόμενον, υπήρξε η τροφός των Ελληνικών αγώνων ταχύτητας. Εκεί διοργανώθηκε ο πρώτος Ελληνικός αγώνας ταχύτητας το '57, εκεί αποκλειστικά διεσώθη το Πανελλήνιο πρωτάθλημα από το '72 μέχρι το'75 και το '78, εκεί είδαμε και δοκιμασίες του Δ.Ρ.Α. από το '56 έως το '72 και το '75.

Ο πιο επίπονος, πιο σημαντικός, και για αρκετά χρόνια ο μοναδικός αγώνας που διεξαγόταν στο Τατόι και προσμετρούσε στο πρωτάθλημα ήταν ο τρίωρος. Όταν όλοι οι υπόλοιποι αγώνες είχαν διάρκεια 90 λεπτά.
Από το '60 έως το '73 διεξήχθησαν 14 τρίωρα, δέκα από από αυτά μέσα στον Οκτώβρη, δυο τον Δεκέμβριο, ένα το Νοέμβριο και ένα, το πρώτο, τον Απρίλη του '60.


Μέχρι και το '68, το τρίωρο ήταν ο μόνος αγώνας του πρωταθλήματος που διεξαγόταν στο Τατόι. Από τον Ιούνιο του '69 ξεκίνησε και η διεξαγωγή του «μικρού» Τατοίου, διάρκειας 90 λεπτών, στο οποίο η μεγάλη ευθεία της εκκίνησης «κοβόταν» από το σικαίην.

Με την ενεργειακή κρίση του '73, μια βιαστική και απ' ότι αποδείχτηκε πρόχειρη απόφαση της Λέσχης, κατήργησε την τρίωρη δοκιμασία η οποία πέρασε στην Ιστορία.

Εννέα διαφορετικοί οδηγοί νίκησαν στις 14 αναμετρήσεις, με οκτώ διαφορετικά αυτοκίνητα. Πολυνίκης ο Γιάννης «Μαύρος» Μεϊμαρίδης με τρεις νίκες, δύο για τον Γιώργο Δεβερίκο, δυο για τον Τάσο «Σιρόκο» Λιβιεράτο, και από μια για τούς Ηλία «Σπέσιαλ» Μεταξά, Τζώνυ Πεσμαζόγλου, Γιάννη Χρονίδη, Μανώλη Κοτσώνη, Σωτήρη «Είπωρχ» Σοφιανόπουλο, Σταμάτη Κόκκοτα, Άρη «Άστεριξ» Λουμίδη.
Τέσσερις νίκες για την Jag, τρεις για την Αlfa Romeo, δυο για την B.M.W., δυο για την Α110 και από μια για τις Chevy, Volvo, Porsche. 

Ακολουθούν μια σειρά από εικόνες και λίγα λόγια για την κάθε χρονιά διεξαγωγής, για αυτό που τη δεκαετία του ΄60, ο ημεδαπός ειδικός Τύπος το αποκαλούσε ως «το Ελληνικό Grand Prix.»

Read more...
 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>

Page 7 of 19