Οι αγώνες με μηχανοκίνητα μέσα, δεν κρύβουν τη φυσική τους βία. Σε συνδυασμό με την προβολή και τη λαμπρότητα που ακτινοβολούν, έχουν δημιουργήσει ένα ισχυρό παγκόσμιο σύστημα.
Για όσους τους αντιμετωπίζουν διαφορετικά, αυτή η ενότητα μπορεί να έχει ενδιαφέρον.



Θερινό Ηλιοστάσιο - (Κυριακή 26 Ιουνίουν 2016) PDF Print E-mail

Αν όχι όλα, τα περισσότερα πράγματα έχουν μία εξήγηση. Έχουν και μια ερμηνεία. Δεν θα είναι ιδιαίτερα δύσκολο, να εξηγήσουμε την σχετικά πρόσφατη μεν, έντονη δε, τάση για την συντήρηση ιστορικών αυτοκινήτων. Είτε σε επίπεδο βόλτας, είτε σε αγωνιστικό.

Η νοσταλγία για τα περασμένα, τα απωθημένα της νιότης, η επιθυμία για ενεργοποίηση του παρελθόντος, είναι μερικές από τις αιτίες που φούντωσαν τη υπόθεση αυτή.

Υπάρχει και ιστορικότητα βέβαια. Ακόμα και στην πτωχή πλην όμως τιμία, πατρίδα μας. Το πρώτο ράλυ «Αντίκα» διοργανώθηκε το '66, με την υποστήριξη της εφημερίδας «Μεσημβρινή» και της εταιρείας πετρελαιοειδών Shell, με προπολεμικά κυρίως αυτοκίνητα.



Μισό αιώνα αργότερα, υπάρχει μια μεγάλη δυναμική, που όπως όλα τα παρόμοια μεγέθη διακρίνεται για τις πολλές τάσεις της. Ρομαντικοί και  πραγματιστές, μπερδεύονται με γνώστες και άσχετους, αναμειγνύονται με φιλόδοξους και φιλόπονους. Στον καμβά του Ιστορικού επιβιώνουν, προς το παρόν, όλοι. Ας ελπίσουμε ότι θα επιβιώσει, με σωστό τρόπο, και το «Ιστορικό»

Συγκεντρώσαμε τέσσερα ιστορικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, με τους τέσσερις ιδιοκτήτες τους, κλείσαμε, με την συνδρομή του Λάμπη Κουρτέση, ένα κομμάτι 2,2 χιλιομέτρων της ε.δ. Κινέτας, οδηγήσαμε, σκονιστήκαμε και τα είπαμε.  Να λοιπόν, την επαύριο του Θερινού Ηλιοστασίου, κι ενώ ο Σαρωνικός παρά το βοριά ψηνόταν σε σαραντάρια, λίγο πιο ψηλά, στις πλαγιές των Γερανιών, και στις σκιές των κωνοφόρων, το αεράκι ήταν δροσερό και η διάθεση κάθε άλλο παρά σκονισμένη.

Read more...
 
<< Start < Prev 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Next > End >>

Page 11 of 22