Οι αγώνες με μηχανοκίνητα μέσα, δεν κρύβουν τη φυσική τους βία. Σε συνδυασμό με την προβολή και τη λαμπρότητα που ακτινοβολούν, έχουν δημιουργήσει ένα ισχυρό παγκόσμιο σύστημα.
Για όσους τους αντιμετωπίζουν διαφορετικά, αυτή η ενότητα μπορεί να έχει ενδιαφέρον.



Αθλητισμός, Βολάν & άλλα – (Παρασκευή 13 Μαρτίου 2020) PDF Print E-mail

Η μετάβαση από την Ε.Λ.Π.Α στην Ο.Μ.Α.Ε. μετονόμασε τους οδηγούς αγώνων σε αθλητές. Η Ομοσπονδία εντάχθηκε στην γενική γραμματεία αθλητισμού και οι ασχολούμενοι με το αγωνιστικό αυτοκίνητο υποχρεώθηκαν, προκειμένου να συμμετάσχουν σε αγώνες, να εγγραφούν σε αθλητικό σωματείο.


Φεβρουάριος 1977. Εκκίνηση 10ου ράλυ Αττικοβοιωτίας, με 71 συμμετοχές. Με το #4 ο Άλκης Κορρές με τον Ανδρέα Αρκέντη σε μια GS. Δίπλα στον οδηγό ο Γιώργος Ραπτόπουλος.  Θα τερματίσουν 12 γενικής. Άλλες εποχές.

Αυτό συνιστά από μόνο του μια αλλαγή μεγάλου μεγέθους όχι απαραίτητα εύπεπτη σε κάποιο υποσύνολο των οδηγών, ιδιαίτερα των παλαιότερων. Κατ’ ουσίαν άλλαξε όλη δομή του σπορ. Αυτό καθόλου δεν απορρίπτει την αναγκαιότητα των αλλαγών που έπρεπε να γίνουν, οι οποίες (αλλαγές), ήταν εκ των ων ουκ άνευ ειδικά μετά τη κατακόρυφη φθορά της Λέσχης.

Read more...
 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>

Page 4 of 22