Μια διαφορετική προσέγγιση της αυτοκίνησης για όσους, ενδεχομένως, δεν καλύπτονται απ' ότι συναντούν.



S1. Στα χνάρια της ιστορίας του - Σαββάτο 19 Ιουλίου 2014 PDF Print E-mail

Οι αγωνιστικές επιτυχίες, όσο και αν τιμώνται, πέρα από το πρεστίζ που προσφέρουν στο εργοστάσιο που τις πέτυχε, αναμφίβολα προσδίδουν και μια διαχρονική υπεραξία. Στο Ingolstadt το γνωρίζουν καλά αυτό

Δεν χρειάζεται να γυρίσουμε τον χρόνο ογδόντα χρόνια πίσω, να πάμε στον Μεσοπόλεμο και να θυμηθούμε τα έργα και τις ημέρες της Auto Union. Ταραγμένη εποχή με οδηγούς μαχητές που πάλευαν μέσα σε πρωτόλειες τεχνολογίες.
Τριάντα, μόλις (;), χρόνια αρκούν. Οι περισσότεροι τα έχουμε ζήσει, αλλά και οι νεότεροι, που δεν τα πρόλαβαν, έχουν πολλές και εύκολες προσβάσεις στα γεγονότα.


Τότε που η Audi έφερε την επανάσταση στον χώρο των ράλι, τότε που η τετρακίνηση και η εφαρμογή των τούρμπο σήμαναν την είσοδο του θεσμού στην άγρια εποχή του γκρουπ Β'. Ποιος περίμενε ότι εκείνες οι πρωτόγνωρες για την ισχύ, αλλά και την ωμότητά τους κατασκευές, με τη λέξη quattro στα διακριτικά τους, θα μετατρέπονταν σε ένα ισχυρότατο εμπορικό σύμβολο, σε μια ταυτότητα ποιότητας και σε ένα ευπώλητο προϊόν;

Στο σήμερα

Η εμπλοκή των Audi με τον χώρο των ράλι, σε κορυφαίο επίπεδο, έχει προ πολλού παρέλθει, όχι όμως και η συνήθεια αυτών των Γερμανών να κονιορτοποιούν τον ανταγωνισμό, όρα Le Mans.
Αναμενόμενο, συνεπώς, να περνούν όλη τούτη την τεχνολογία, ώριμη και ραφιναρισμένη πια στα αυτοκίνητα παραγωγής, ρευστοποιώντας τις αγωνιστικές επιτυχίες. Τελευταίο, προς το παρόν, δείγμα το S1 ένας συνδυασμός γράμματος και αριθμού ευθέως παραπέμπει στον ένδοξο πρόγονό του.



Είχαμε πρωτοσυναντηθεί μέσα Φλεβάρη στη μακρινή και παγωμένη Σουηδία. Εκεί είχε λάβει χώρα η πανευρωπαϊκή παρουσίαση. Εκεί και η εμπειρία της βόλτας με το άγριο S1 που έκανε κουμάντο ο Stig Blomqvist. Τέσσερις μήνες αργότερα τα «λέμε» στους ελληνικούς δρόμους κάτω από ολότελα διαφορετικές συνθήκες. Μπορώ να θυμηθώ ότι το -5 τότε ήταν υψηλή θερμοκρασία και έκανε τόση ζέστη ώστε μετά τις 11 το πρωί να σταματήσει η οδήγηση πάνω στην παγωμένη επιφάνεια της λίμνης, όπου δοκιμάζαμε τα αυτοκίνητα. Στον τόπο μας οι 30 βαθμοί του μεσημεριού της Κυριακής ήταν αρκετά δροσεροί, αφού οι προβλέψεις για τις επόμενες μέρες έκαναν λόγο για 37άρια.

Read more...
 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>

Page 10 of 19