Μια διαφορετική προσέγγιση της αυτοκίνησης για όσους, ενδεχομένως, δεν καλύπτονται απ' ότι συναντούν.



Jeep: Τότε και τώρα - Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015 PDF Print E-mail

O πόλεμος είναι πατέρας και κυρίαρχος των πάντων, όπως μας προειδοποίησε ο Ηράκλειτος πριν από 2.600 χρόνια: «πόλεμος πάντων μὲν πατήρ ἐστι, πάντων δὲ βασιλεύς»
Η ρήση του Εφέσιου ατυχώς για την ανθρωπότητα δείχνει να έχει εφαρμογή μέχρι τον 21ο αιώνα, παρά τις όποιες εξελίξεις του ανθρώπινου γένους.
Ένα άριστο δείγμα που αποδεικνύει τη διορατικότητα του Έλληνα φιλόσοφου είναι η παρουσία της Jeep στο παγκόσμιο αυτοκινητικό γίγνεσθαι.

Ότι υπάρχει σήμερα, γεννήθηκε από τις ανάγκες του Αμερικάνικου Γενικού Επιτελείου. Έτσι ντο θέρος του '40 η Αμερικανική κυβέρνηση προκήρυξε διαγωνισμό για την προμήθεια ενός ελαφριού οχήματος αναγνώρισης με τις εξής προδιαγραφές: Βάρος κάτω των 589 κιλών, ωφέλιμο φορτίο 272 κιλά, μεταξόνιο μικρότερο από 1,9 μ. ύψος λιγότερο από 914χιλ., τετρακίνηση με βοηθητικό κιβώτιο δυο ταχυτήτων , αναδιπλούμενο παρμπρίζ, φώτα συσκότισης.



Τρία εργοστάσια ανταποκρίθηκαν. Η Willys-Overland η Bantam Car Manufacturing Company και η Ford.
Σχεδιαστές και μηχανικοί όλων των εργοστασίων εργάστηκαν ταχύτατα και σε λιγότερο από δυο μήνες παρέδωσαν τα πρωτότυπά τους. προς έλεγχο και δοκιμή.
Άμεσα έλαβαν και οι τρεις εταιρείες την εντολή να παραδώσουν αλλά 70 οχήματα. Ταυτόχρονα έγινε σαφές ότι το όριο του βάρους ήταν εκτός πραγματικότητας και αναθεωρήθηκε. Παραδόθηκαν άλλα 1.500 οχήματα από κάθε εργοστάσιο μετά την άνοιξη του '41 και τότε η κυβέρνηση μετά από εξαντλητικές δοκιμές,πήρε την απόφασή της. Έδωσε το συμβόλαιο στη  Willys-Overland και εγεννήθη το Jeep.

Read more...
 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>

Page 8 of 19