Μια διαφορετική προσέγγιση της αυτοκίνησης για όσους, ενδεχομένως, δεν καλύπτονται απ' ότι συναντούν.



(Μ)5 σύντομες, εικονογραφημένες ιστορίες. (02.10.2011) PDF Print E-mail

H πρόσκληση στο Car & Driver είχε καταφθάσει από τα μέσα Ιουλίου. Αφορούσε την παρουσίαση της καινούργιας ΒMW, Μ5 που θα λάμβανε χώρα στην Ισπανία. Στην Ανδαλουσία. Μεσολάβησε ένας κακός Αυγουστος, ένας χειρότερος Σεπττέμβριος. Οι αιτίες αναγνωρίσιμες, γνωστές σε κάθε Έλληνα. Φτάσαμε έτσι στην Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου.

1. Πτήση της Iberia (3833) για Μαδρίτη.

Βορειαδάκι, φορτωμένο από μέρες, στα Μεσόγεια, λίγες αναταράξεις την ώρα της απογείωσης όταν έφθανε και το πρώτο φως. Η προϊσταμένη ήταν σαν δίδυμη της Angela(ς), έτσι κάπως στυφή, αγέλαστη, ανέκφραστη, «ατσουμπάλως» (συγνώμη για το κακόηχο επίρρημα) εύσωμη και ξανθή.

Μια ματιά στο δίφωνο (Αγγλικά & Ισπανικά) περιοδικό της εταιρείας (Iberia Ronda magazine), τεύχος Σεπτεμβρίου 2011. Στο εξώφυλλο η φιγούρα μια αθλήτριας της συγχρονικής κολύμβησης. Στο εσωτερικό, ανάμεσα σε άλλα, τουριστικό αφιέρωμα στη Σμύρνη. Από τη σελίδα 105, δεξιά στήλη, μεταφράζω. «… αν και η ιστορία της πόλης ενώνεται με το μύθο, αυτό που είναι πέρα από κάθε αμφισβήτηση, είναι ότι η Σμύρνη καταστράφηκε από μια τρομερή φωτιά το 1922.»

Συγνώμη;

«Το ερμάρι της Ιστορίας δεν άνοιξε ποτέ με ένα κλειδί», όπως έγραψε ο Κ.Θ. Δημαράς. Αυτό που, επιπροσθέτως, ενόχλησε ήταν και ο μήνας (ο Σεπτέμβριος) που συνηγορούσε στην τερατώδη παραμόρφωση των ιστορικών στοιχείων καθότι ήταν η επέτειος της σφαγής, της καταστροφής, της πυρπόλησης της Σμύρνης.


όλως απροβλέπτως μας προέκυψε και το aeropuerto της Valencia


Τέλος πάντων, αντί για Μαδρίτη προσγειωθήκαμε στην Βαλένθια, διότι είχε πολύ τράφικο στο αεροδρόμιο της πρωτεύουσας και λίγο καύσιμο στο Α321 που εκτελούσε το δρομολόγιο. Απίθανο;

Ανεφοδιασμός λοιπόν και όταν φθάσαμε στη Μαδρίτη, φυσικά με καθυστέρηση , ενώ το αεροπλάνο που πετούσε για τον τελικό προορισμό μας, τη Σεβίλλη (πτήση ΙΒ 106) ήταν ακόμα «δεμένο» στη φυσούνα δεν έκαναν τον κόπο να μας επιβιβάσουν. Περίπου δώδεκα συνολικά άτομα έχασαν την πτήση.

Ούτως εχόντων των πραγμάτων, χάθηκε και η πρώτη μέρα της αποστολής. Αναχωρήσαμε τρείς ώρες αργότερα και συμβιβαστήκαμε με την επίσημη, ως συνήθως εντυπωσιακή και άρτια, παρουσίαση της νέας Μ5 και ένα υπέροχο δείπνο.

 


Read more...
 
<< Start < Prev 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Next > End >>

Page 16 of 19