Μια διαφορετική προσέγγιση της αυτοκίνησης για όσους, ενδεχομένως, δεν καλύπτονται απ' ότι συναντούν.



GT 86: Άμεσα ερωτεύσιμη (19.09.2012) PDF Print E-mail

Ευτυχώς που υπάρχουν οι Iάπωνες και κατασκευάζουν ακόμα προσιτά αυτοκίνητα οδηγών. Η GT 86 αποτελεί τη πιο ευχάριστη, την πλέον ελευθεριάζουσα, προσπελάσιμη, πρόταση της σύγχρονης αυτοκινητοβιομηχανίας.

Όσα μάθαμε και καταλάβαμε τον περασμένο Μάιο στην Ισπανία, όπου παρουσιάστηκε και οδηγήσαμε την GT 86 τα εμπεδώσαμε στην πατρίδα μας. Κι’ αυτό που είχε ξεκινήσει σαν μια ανοιξιάτικη συμπάθεια, μεταμορφώθηκε σε ένα θυελλώδη θερινό έρωτα. Ο τόπος και η εποχή υπήρξαν τα καταλυτικά στοιχεία που συνέτειναν στην πλήρη εφαρμογή της επιθυμίας του μηχανικού, ο οποίος ηγήθηκε της κατασκευής, Τetsuya Tada, για ένα όχημα που: “θα έφερνε πίσω το ειδύλλιο με την αυτοκίνηση”. Ακριβέστατος ο χαρακτηρισμός, αποδίδει στο έπακρο τόσο την επιθυμία τους όσο και το αποτέλεσμα.


Εν μέσω, θερμότατου, από κάθε άποψη, Θέρους, ήρθε η στιγμή που οδηγήσαμε ή για την ακρίβεια χαρήκαμε τη GT 86 στα πάτρια εδάφη. Ένα φρεσκάρισμα στις πληροφορίες ήταν απαραίτητο πριν ξαναγνωριστούμε. Μοτέρ μπροστά, επίπεδο, δίλιτρο, ατμοσφαιρικό. Δανεισμένο από την συνεργασία με τη Subaru. Διαδρομή και διάμετρος ίδια, 86 χιλιοστά. Αυτό που κάποτε αποκαλούσαμε ως σούπερ καρέ. Κίνηση πίσω, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, κέντρο βάρους χαμηλό. Σχήμα κλασσικού, χαμηλού κουπέ, 2 + 2. Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά, αλλά όπως ένας σωρός από πλίνθους δεν κάνει ένα σπίτι έτσι και ένα πλήθος από ελκυστικές ιδιότητες δεν δημιουργούν απαραίτητα ένα αληθινό αυτοκίνητο.

Read more...
 
<< Start < Prev 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Next > End >>

Page 15 of 19