Αυτή κι αν είναι ιστορία επιτυχίας – Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013 PDF Print E-mail

Στην αρχή του 1968, η 911 είναι ένα ακόμα όμορφο κουπέ. Δεν είναι ακόμα Η 911. Μια μικρή, συμβολή στο μύθο ασφαλώς αποτέλεσε και η νίκη των Vic Elford - David Stone στο 37ο Rallye Automobile Monte Carlo.

Την προηγούμενη χρονιά το ίδιο πλήρωμα με μια 911 S υποτάχθηκε στο μικρό προσθιοκίνητο Cooper S και στην εμπειρία των Rauno Aaltonen - Henry Liddon.

Τα μικρά “κουτιά” από το Abington είχαν κυριαρχήσει εκεί, στα Γαλάτικα, χιονισμένα βουνά πέριξ του πριγκιπάτου από το το '64 έως το '67 και παρά το (οργανωτικό) φιάσκο του ΄66, επέστρεψαν δριμύτερα to '67.

Το ΄68 όμως τα πράγματα είχαν αλλάξει. Τα πανέμορφα κουπέ από το Zuffenhausen ήταν πανίσχυρα και αξιόπιστα και θα σημείωναν σερί τρεις νίκες εκεί.

Μετά τον Elford ανέλαβαν οι Bjorn WaldegaardLars Hermer με μια 911 S που επικράτησαν τόσο το '69 όσο και το ΄70 όταν με αμάξωμα κάτω από τόνο και 230 ίππους από τα 2,3 λίτρα του επίπεδου εξακύλινδρου κινητήρα θα έλεγχαν τις θαυματουργές Α110.

Θυμήθηκα όλα τα παραπάνω, έτσι σαν μια γενέθλια αναφορά για τα 50 χρόνια της 911.