Έβδομη γενιά Golf - (Τετάρτη 12 Απριλίου 2017) PDF Print E-mail

Το ανανεωμένο Golf της έβδομης γενιάς, είναι ήδη κοντά μας. Αν γυρίσουμε το χρόνο μερικές δεκάδες χρόνια πίσω, το '74, τότε που to περίφημο MKI, αντικατέστησε τον Σκαραβαίο, μπορούμε να αντιληφθούμε τι βαρύ ρόλο ανέλαβε, καθώς κλήθηκε ως συνεχιστής ενός τόσο επιτυχημένου μοντέλου.


Ούτε οι πιο αισιόδοξοι μέτοχοι της VW, δεν μπορούσαν να προβλέψουν την πορεία του. Τόσο σε ότι αφορά το καθαρό αυτοκινητικό του ίχνος, όσο και την εμπορική επιτυχία του. Η οποία κάθε άλλο παρά τυχαία ήταν, ενώ λαμβάνει πελώριες διαστάσεις αν σκεφτούμε, πρώτον, ότι παραμένει ακόμα στην παραγωγή και δεύτερον ότι με σχεδόν 30 εκατομμύρια κομμάτια πουλημένα σε όλον τον κόσμο κρίνεται ως το δεύτερο πιο ευπούλητο αυτοκίνητο στην ιστορία της αυτοκίνησης.

Να μην λησμονούμε ότι σε αυτό το χρονικό διάστημα είχε ψηφιστεί, δυο φορές, ως αυτοκίνητο της χρονιάς. Το ΜΚ6 το 2009 και το ΜΚ7 το 2013.

Αντίστοιχη τροχιά επιτυχίας είχε και στην πατρίδα μας, όπου έφθασε τους  πρώτους μήνες του 1975. Η βασική του έκδοση έφερε κινητήρα  με 1095 κ.εκ., απέδιδε 50 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., ζύγιζε 751 κιλά, «έκαιγε» 5,5 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα και χρειαζόταν 16,5 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 100 χλμ/ώρα από στάση. Στοίχιζε 189.626 Δραχμές. Κάποια 556,4 σημερινά ευρώ.

Μια σύγκριση με τα σημερινά δεδομένα μας αποκαλύπτει σημαντικές αλλαγές και σε μηχανολογικό επίπεδο, και στο κοστολόγιο, μοιραία άλλωστε, αφού τόσα έχουν μεταβληθεί. Αυτό που παραμένει σταθερό είναι η θέση του Golf στις επιθυμίες των καταναλωτών.