...άνοιξε η σεζόν - (Σαββάτο 4 Ιουνίου 2016) |
Σε αυτόν τον καταιγισμό των δυσάρεστων, απαισιόδοξων, ενίοτε αιματηρών, ειδήσεων, ήρθε απρόσκλητη και μια που αφορούσε τα εγκαίνια «υπερπολυτελούς παραθεριστικού συγκροτήματος», στην Κασσάνδρα της Χαλκιδικής, που χαρακτηρίστηκε ως «στολίδι». Δόθηκαν και άλλα στοιχεία, όπως ότι: «αποτελεί το πρώτο μέρος μιας μεγάλης επένδυσης 120 εκατομμυρίων ευρώ, που υλοποιείται τα τελευταία 9 χρόνια στο νότιο άκρο της Χερσονήσου της Κασσάνδρας, με κεφάλαια ομογενών από τη Ρωσία καθώς και Ρώσων επενδυτών, συμπεριλαμβανομένου Ελληνορώσου επιχειρηματία από την Αγία Πετρούπολη, και σε συνεργασία με πολυμετοχικό επενδυτικό fund από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες.»
Ακολούθησαν και άλλες θαυμαστές περιγραφές του στυλ:«τα περισσότερα από τα 300 δωμάτιά του είναι σουίτες υψηλών απαιτήσεων, οι 48 από τις οποίες διαθέτουν ιδιωτική πισίνα.», όπως και ότι το «μεγάλο “όπλο” του τουριστικού συγκροτήματος στη «μάχη» για την προσέλκυση τουριστών υψηλού οικονομικού επιπέδου αποτελεί το υπερσύγχρονο κέντρο ευεξίας, αναζωογόνησης και αισθητικής» για να κλείσει το αγιογράφημα με το συμπέρασμα: «αναμένεται να αποτελέσει πόλο έλξης για “λαμπερά” ονόματα του διεθνούς jet set.» Πέρα από το γεγονός ότι σαν σε μαντρώνουν σε τέτοια συγκροτήματα, δεν καταλαβαίνεις αν είσαι στην Ελλάδα, στην Πορτογαλία, στην Ισπανία, πέρα το ότι για να γυρίσουν τα 120 της επένδυσης πίσω θα τους πάρει καμιά 30αριά χρόνια, έξω από το ότι είναι ασαφές το θα μένει στον Τόπο και πέρα από το δοξολόγημα του ποιος το ξεκίνησε και του τι κάνει τώρα, υπάρχει κάτι ακόμα πιο ανησυχητικό. Είναι η δημιουργία μιας γενιάς βαλέδων που θα απασχολούνται στην «αιχμή του δόρατος της Ελληνικής οικονομίας, τον Τουρισμό», θα ξεφυλλίζουν κουτσομπολίστικα περιοδικά, θα καταναλώνουν με πλαστικό χρήμα, θα αντιγράφουν τα πάντα, θα καταλαβαίνουν και λίγα Ελληνικά, και θα γοητεύονται από τα «λαμπερά ονόματα του διεθνούς jet set.» |